Knightin'+
Dołącz do dzielnego Sir Lootalota w jego epickiej wyprawie pełnej przygód. Eksploruj i walcz, torując sobie drogę przez cztery niebezpieczne lochy pełne niebezpiecznych pułapek, pokrętnych łamigłówek i magicznych artefaktów. Przetrwaj podboje wszystkich czterech lochów, odblokowując nowe umiejętności i przedmioty, które mogą pomóc Sir Lootalotowi pokonać jego wrogów. Knightin'+ to klasyczna gra przygodowa inspirowana wieloma fantastycznymi arcydziełami z lat 90. Funkcje: * Klasyczna gra przygodowa * Żartobliwa historia (za żadne skarby nie traktuj jej poważnie) * Artystyczna stylowa grafika pikselowa * Zanurz się w rytm chwytliwej oryginalnej ścieżki dźwiękowej podczas eksploracji!