Klucz do skrzyni Horzine
Kup klucz do skrzyni Horzine do wykorzystania w grze, dzięki któremu otworzysz dowolną skrzynię Horzine. Aby go użyć, będziesz potrzebować tego klucza i dowolnej skrzyni Horzine.