Klan Łamiczachów
Te elitarne oddziały piechoty zdobyły swoją potęgę, pracując w najgłębszych zakątkach Mordoru, gdzie Sauron przygotowuje swoją machinę wojenną. Poznasz ich po niesamowitej sile i umiejętności miażdżenia czaszek wrogów gołymi rękami. Nienawidzą natury i wszelkich stworzeń żyjących w Mordorze, uwielbiają natomiast dźwięk maszyn. Wyeliminuj ich, aby otrzymać mityczną runę.