Kingdom Two Crowns: Essentials Pack
Poczuj mroźne wiatry Norse Lands, ciepłą bryzę w Call of Olympus i doświadcz wszystkiego, co Kingdom Two Crowns ma do zaoferowania. Ten zestaw zawiera wszystkie główne dodatki do uwielbianej gry mikrostrategicznej Kingdom Two Crowns. Seria Kingdom to gry mikrostrategiczne 2D z przewijanym ekranem, utrzymane w minimalistycznej stylistyce, z piękną, współczesną grafiką pikselową. Wciel się w rolę przywódcy lub monarchy, wkrocz do losowo generowanego świata i werbuj wiernych poddanych, dzięki którym twoje królestwo będzie rosnąć w siłę. Broń terytorium przed istotami, które chcą ci odebrać bogactwa i koronę, badaj wyspy, a także odkrywaj interesujące, zagadkowe artefakty, które pomogą ci w starciach z potworną Chciwością.