KINGDOM HEARTS III + Re Mind (DLC)
Gracze, którzy złożą zamówienie przedpremierowe do godziny 23:59 w dniu 7 października 2026 r., otrzymają 48 godzin wcześniejszego dostępu. *Ten produkt wchodzi też w skład innych pakietów. Upewnij się, że nie kupujesz ponownie posiadanej już zawartości. ●Do zakupu dołączany jest ekskluzywny dla platformy miecz Keyblade „Phantom Green”! Sora łączy siły z Kaczorem Donaldem i Goofym, aby powstrzymać nikczemną Organizację XIII i dołączyć do swoich przyjaciół, Riku i Kairi. Dzięki potędze pozytywnego myślenia i przyjaźni, Sora, Donald i Goofy pokonają niezwykle trudne wyzwania i nie ugną się przed mrokiem zagrażającym światom Disneya i Pixara. Zestaw zawiera również Re Mind – drugą stronę opowieści, która rozgrywa się w kulminacyjnym momencie KINGDOM HEARTS III. W tym dodatkowym rozdziale Sora udaje się na cmentarzysko Keyblade, zdeterminowany, by uratować Kairi, i odkrywa prawdę, której sobie nawet nie wyobrażał.