KINGDOM HEARTS HD 2.8 Final Chapter Prologue
Gracze, którzy złożą zamówienie przedpremierowe do godziny 23:59 w dniu 7 października 2026 r., otrzymają 48 godzin wcześniejszego dostępu. *Ten produkt wchodzi też w skład innych pakietów. Upewnij się, że nie kupujesz ponownie posiadanej już zawartości. Zawiera trzy tytuły wprowadzające do KINGDOM HEARTS III: ・KINGDOM HEARTS Dream Drop Distance HD: całkowicie zremasterowana wersja w wysokiej rozdzielczości. Sora i Riku przystępują do egzaminu Mark of Mastery w ramach przygotowań do nadchodzącej potyczki z Mistrzem Xehanortem. ・KINGDOM HEARTS χ Back Cover (film): nowy film w wysokiej rozdzielczości opowiadający tajemniczą historię proroków z początków serii. ・KINGDOM HEARTS 0.2 Birth by Sleep – A fragmentary passage – : krótki epizod będący łącznikiem z KINGDOM HEARTS III.