KINGDOM HEARTS Collection [I~III]
Gracze, którzy złożą zamówienie przedpremierowe do godziny 23:59 w dniu 7 października 2026 r., otrzymają 48 godzin wcześniejszego dostępu. *Ten produkt wchodzi też w skład innych pakietów. Upewnij się, że nie kupujesz ponownie posiadanej już zawartości. ●Do zakupu dołączany jest ekskluzywny dla platformy miecz Keyblade „Phantom Green”! Atrakcyjny cenowo zestaw zawierający trzy kolekcje: KINGDOM HEARTS -HD 1.5+2.5 ReMIX-, KINGDOM HEARTS HD 2.8 Final Chapter Prologue oraz KINGDOM HEARTS III + Re Mind (DLC).