Kingdom Come: Deliverance II Expansion Pass
Polepsz swoje wrażenia z gry w Kingdom Come: Deliverance II dzięki Expansion Pass. Niech przygoda trwa! Trzy duże rozszerzenia fabularne i bonus – Tarcze czterech pór roku, a w nim 4 unikatowe wzory tarcz. Brushes With Death. Pomóż tajemniczemu artyście odkryć, co kryje jego osnuta mgłą tajemnicy przeszłość i pokaż kreatywność, malując tarcze. Ekscentryczny malarz wciąga Henryka w sieć zawiłych planów i wystawia na próbę jego umiejętności znajdowania rozwiązań. Kim on jest? Czym on jest? Skąd wie tak wiele? I dlaczego nosi przy sobie pomalowaną ludzką czaszkę? Legacy of the Forge. Poddaj próbie swoje umiejętności kowalskie, by naprawić legendarną spaloną kuźnię. Załóż swój dom w sercu Kutnej Hory i zaprojektuj kuźnię, jej otoczenie oraz prywatne kwatery, a następnie umebluj je i dostosuj tak, aby pomagały ci w rozgrywce. Mysteria Ecclesiae. Rozpocznij nową przygodę, bogatą w zadania, intrygujące postacie i nieoczekiwane zakończenia. Henryk prowadzi śledztwo, by odkryć sekrety poddanego kwarantannie klasztoru. Zasoby są ograniczone, a każdy cień może skrywać niebezpieczeństwo. Czy uda ci się rozwiązać zagadkę i powstrzymać epidemię?