Kingdom Come: Deliverance - Band of Bastards
Na drogach wokół Rattay zapanowało bezprawie, dlatego Sir Radzig Kobyla sprowadza na pomoc starego znajomego. Jest nim zubożały, przebiegły baron Kuno z Rychwaldu, stojący na czele osławionej bandy najemników. Radzig daje im za przewodnika Henry'ego... którego zadaniem jest trzymanie w ryzach skorych do bitki najemników. Oddział rusza w drogę i wkrótce natrafia na zaprzysięgłych wrogów Radziga, którzy przybyli wyrównać rachunki. Rywale rozpoczynają walkę, która musi zakończyć się rozstrzygającym starciem.