King Arthur: Knight's Tale - Painted Devils
Ta nowa zawartość do pobrania dla gry King Arthur: Knight’s Tale obejmuje: - Nowe mapy do potyczek: sprawdź swoje zdolności taktyczne i pokonaj tajemnicze plemię Piktów na dziesięciu wyjątkowych opcjonalnych mapach. - Pięć poziomów trudności: ukończ mapy do potyczek na niskim, normalnym, średnim, wysokim lub bardzo wysokim poziomie trudności. - Nowe osiągnięcie: ukończenie wszystkich map na dowolnym poziomie trudności odblokowuje nowe osiągnięcie. Ta zawartość wymaga podstawowej wersji gry King Arthur: Knight’s Tale.