Kinect Sports Rivals Demo
Wypróbuj Kinect Sports Rivals i poznaj moc i precyzję działania sensora Kinect dla konsoli Xbox One. Przecinaj fale w trakcie wyścigów wodnych z jednym lub dwoma graczami i zostaw w tyle konkurencję, by stać się mistrzem na Szafirowym Torze. Gra Kinect Sports Rivals jest już w sprzedaży i można ją dostać w sklepie Xbox Games.