Killer Instinct: Anniversary Edition
Świętuj 10 lat Killer Instinct – legendarnej serii bijatyk na konsolę Xbox i PC. Wydanie rocznicowe Killer Instinct zawiera wszystkich 29 wojowników i całą treść premium, jaka kiedykolwiek została wydana w ramach Killer Instinct. Odkryj swój instynkt zabójcy i doświadcz gry w oszałamiającej rozdzielczości 4K i 60 FPS na konsoli Xbox Series X i kompatybilnych komputerach z ulepszonym dobieraniem graczy, aktualizacjami balansu i nie tylko. Niezależnie od tego, czy jesteś weteranem czy nowicjuszem, w trybach jednoosobowym, wieloosobowym online i cross-play na Windows 11 znajdziesz mnóstwo wyzwań i nagród. Nie przegap okazji, aby dołączyć do najlepszego klubu walki i udowodnić, że to właśnie ty jesteś prawdziwym mistrzem Killer Instinct!