Kill The Bad Guy
Czy wszyscy zasługujemy na drugą szansę? Czy jesteśmy w stanie wybaczyć zbrodnię? Za maską zwyczajnego przechodnia ukrywają się zbrodniarze wojenni, byli członkowie mafii i inni złoczyńcy, którzy wymknęli się sprawiedliwości. To jest do czasu, gdy zjawiłeś się ty i popsułeś im szyki. Jako agent tajemniczego stowarzyszenia, którego członkowie poprzysięgli, aby uwolnić świat od Tych Złych, będziesz odpowiadać za wymierzanie sprawiedliwości w najbardziej krwawy ze sposobów, polegając na swoim zmyśle improwizacji. Wytrop Tych Złych, nie przebieraj w środkach i wykończ ich – jednego po drugim. Ale miej się na baczności: śmierć każdego przestępcy musi wyglądać na wypadek. Na każdym poziomie będziesz mieć okazję zamienić w mokrą plamę Tych Złych, korzystając z różnych broni i pułapek. Dopilnuj, żeby znaleźli się w złym miejscu o właściwym czasie. W tej wyjątkowej grze logicznej fizyka odgrywa centralną rolę. Zachowaj trzeźwy umysł i nie trać głowy, a przede wszystkim zaś nie miej litości dla Tego Złego. „Dopóki nie ukończysz swojej misji, możesz o nas zapomnieć. Jeśli zawiedziesz, możesz winić tylko siebie – od nas samych nie usłyszysz nigdy.” Cechy NAMIERZ SWÓJ CEL na 60 różnych poziomach – każdy następnym coraz bardziej niesztampowym – i odblokuj 6 zupełnie zwariowanych poziomów bonusowych. POLEGAJ NA SWOJEJ WYOBRAŹNI, eliminując kolejnych przestępców, jednego po drugim. Znajdź odpowiedni moment, aby zaatakować, i zamień tę chwilę w prawdziwą jatkę. ZOSTAŃ POSŁAŃCEM KOSTUCHY i skorzystaj z wszystkich dostępnych pułapek. Włamuj się do pojazdów, zamieniaj przedmioty codziennego użytku w zabójczą broń lub łącz ze sobą różne obiekty, aby tworzyć niepowtarzalne kombinacje. POCIĄGAJ ZA SZNURKI. Nie ściągnij na siebie cudzej uwagi. Monitoring, przechodnie, gliniarze, a nawet ochroniarze Tych Złych nie mogę nic podejrzewać. Nie pozwól nikomu sądzić, że było to coś więcej niż tylko nieszczęśliwe wypadki. PRÓBUJ BEZ KOŃCA, korzystając z funkcji powtórek. Zdobądź najlepszy wynik, wykonaj cele poboczne, odnajdź nowe sposoby na zabicie Tego Złego i szlifuj swoje umiejętności zabójcy na zlecenie. POCHWAL SIĘ swoimi osiągnięciami i zdolnościami skrytobójcy oraz pokaż światu, że jesteś najlepszym obrońcą sprawiedliwości na świecie.