Khemri
Ponad 8000 lat temu Khemri brali udział w pierwszej edycji Blood Bowl, walcząc przeciwko Slann. Wraz z upadkiem ich królestwa gra została zapomniana, ale po powrocie jej popularności i wznowieniu zawodów nie było wątpliwości, że ta rasa powróci do rywalizacji. Bycie martwym ma swoje zalety nie tylko ze względu na posiadanie umiejętności Regeneracji. Korzystając z pewnych arkanicznych przedmiotów pochodzących z grobowców, niektórzy gracze Khemri mogą stosować także Blok i Podania. Przewyższają umiejętnościami pozostałe ekipy Nieumarłych, ponieważ potrafią biegać i podawać niemal tak samo dobrze, jak ich odpowiednicy w drużynach ras żyjących. Posiadanie szybszych graczy, którzy umieją podawać i biegać z piłką, ma swoje zalety, ale tylko wtedy, gdy partnerzy są w stanie dotrzymać im tempa. Mając ekipę składającą się w większości z niezgrabnych Szkieletów i ociężałych Mumii, trener Khemri musi mocno się postarać, aby nie stracić najlepszych zawodników już we wczesnej fazie gry.