Kerbal Space Program: Breaking Ground
Kerbal Space Program: Breaking Ground Expansion to drugie rozszerzenie docenionej przez krytyków symulacji lotów kosmicznych Kerbal Space Program. Celem tego oferującego wiele nowości dodatku jest poszerzenie możliwości po dotarciu na ciało niebieskie poprzez dodanie większej liczby interesujących przedsięwzięć naukowych i rozszerzenie zestawu dostępnych narzędzi. -Elementy powierzchni: To ważna nowinka wprowadzona w Breaking Ground, którą można znaleźć na ciałach niebieskich rozsianych po układzie planetarnym. -Robotyczne komponenty: Przeguby, tłoki, wirniki oraz serwomechanizmy obrotowe różnej wielkości pozwolą graczom podjąć nowe wyzwania oraz stworzyć jeszcze bardziej pomysłowe statki i pojazdy kosmiczne. -Nauka w terenie: Gracze będą mogli skorzystać z obecnego na statku kosmicznym pojemnika, w którym można przechowywać różne przyrządy naukowe.