Katana ZERO
Katana ZERO to gra platformowa akcji w stylu neo-noir. Rozgrywka toczy się w oszałamiającym tempie, a bohater ginie po jednym trafieniu. Tnij mieczem, biegaj i manipuluj czasem, aby w niezwykle brutalny i akrobatyczny sposób odkryć swoją przeszłość. Wyjątkowa walka: Zwyciężaj odpowiednio do sytuacji. Odbijaj pociski, wykonuj uniki i manipuluj przeciwnikami oraz otoczeniem za pomocą pułapek i materiałów wybuchowych. Nikt nie może ujść z życiem. Różnorodne rozwiązania: Każdy poziom zapewnia niezliczoną liczbę metod jego ukończenia. Pokonuj przeciwników na różne sposoby, spontanicznie wybierając rozmaite środki eliminacji zagrożeń. Niekonwencjonalny styl prowadzenia fabuły: Enigmatyczna historia z nieoczekiwanym zakończeniem, opowiedziana za pośrednictwem wplecionych w rozgrywkę filmowych przerywników.