Karnet All-Star Access 2026
Poznaj All-Star z All-Star Access Pass! Możesz odblokować wszystkie obecne postacie i nadchodzące postacie z aktualizacji 2026! Nie zapomnij również skorzystać z dostępu do Special Lounge! * Składnik pakietu: - Bilet na 2026 Character Pass - 200 punktów - Bilet Growth Box do wyboru x10 * Ten dodatek DLC zapewnia natychmiastową korzyść po zakupie. Zwrot pieniędzy nie będzie możliwy. * Postacie limitowane / Collab są wyłączone z korzyści. * Korzyści mogą zostać usunięte/zmienione bez powiadomienia. * Jeśli masz zduplikowany produkt korzyści, korzyść nie zostanie zduplikowana.