Kao the Kangaroo: VIP DLC
Odstaw się jak VIP! Przygotuj się na modę z przyszłości dzięki nowemu pakietowi DLC do gry Kao the Kangaroo! Pakiet DLC VIP zawiera trzy kostiumy w stylu science fiction: kosmicznego rycerza, robota i punka z przyszłości. Wszystkie trzy zestawy można mieszać i łączyć z wcześniejszymi elementami kosmetycznymi, by zyskać kosmiczny wybór opcji!