Kao the Kangaroo - Summer Drip
Odblokuj dwa nowe stroje – akurat na początek lata! Darmowe DLC Summer Drip zawiera dwa pełne stroje (złożone z dwóch elementów), które można w dowolny sposób mieszać i łączyć z innymi przedmiotami w grze!