Kaiju Wars
Odtwórz klimat filmów Kaiju jako burmistrz miasta Floatio, którego zadaniem jest powstrzymanie przytłaczającej siły ataku Kaiju z (beznadziejnie) zdeklasowaną armią. Broń swojego miasta, gdy pięciu wyjątkowych i niszczycielskich Kaiju rośnie w siłę z każdym atakiem. Niestety, nie można ich zabić, ale można ich spowolnić i zmusić do cofnięcia się... na razie. Potwory poruszają się w kierunku najbliższego budynku, a naukowcy obliczyli dokładne szanse na to, dokąd mogą się udać. Buduj bazy wojskowe i lotniska ofiarne, aby odwrócić uwagę Kaiju. Jeśli standardowe metody nie wystarczą, użyj eksperymentalnej broni, takiej jak zamrażające promienie i transformujące mechy, aby utrzymać je na dystans. Zawsze możesz zaparkować czołgi i odrzutowce na drodze potworów, aby je spowolnić (nie martw się, mamy dobrą polisę ubezpieczeniową). Jeśli wszystkie twoje wysiłki zawiodą, nie wstydź się i uciekaj! Przygotuj się na ewakuację laboratorium za pomocą ciężarówek transportowych, łodzi lub samolotów, gdy Kaiju podejdą zbyt blisko. Graj w misje z całego świata w miarę postępów w walce z Kaiju w ponad 15-godzinnej kampanii opartej na fabule. W trakcie kampanii będziesz miał szansę zyskać przewagę dzięki jednostkom ACE, które można ulepszać i dostosowywać je do talii projektów. Sprawdź swoją inteligencję w łamigłówkach taktycznych, dowódź dziesiątkami jednostek w scenariuszach na dużą skalę i odpieraj powtarzające się ataki w misjach obronnych, jednocześnie rozwijając swoje miasto ekonomicznie. A jeśli masz ochotę na więcej, sprawdź swoje umiejętności dowodzenia w cotygodniowych wyzwaniach!