Just Dance 2016
"Najlepiej sprzedająca się gra taneczna na świecie powraca! Najgorętsze rytmy, najnowsze hity, grają: MEGHAN TRAINOR, MARTIN GARRIX, MARK RONSON FT. BRUNO MARS, THE BLACK EYED PEAS, LADY GAGA, JASON DERULO, i inni! ♦ Tańcz z użyciem smartfonu – nie musisz mieć kamery: Just Dance jeszcze nigdy nie było tak przyjazne! Ściągnij aplikację Just Dance Controller i używaj smartfona jako kontrolera ruchu! ♦ Zostań gwiazdą własnego wideo z funkcją Showtime!"