Just Cause 4 - Pakiet Skorpiona
Zaopatrz się w Pakiet Skorpiona zawierający wyposażenie przygotowane przez samego Rico Rodrigueza. - Muscle car skorpiona: To niepowtarzalne auto stuningował sam Rico, dzięki czemu ma lepsze osiągi i jest wytrzymalsze. - Buggy szturmowy skorpiona: Ten solidny pojazd, którego konstrukcję Rico wzmocnił osobiście, idealnie nadaje się do jazdy po bezdrożach. Ma też zamontowany karabin maszynowy. - Karabin wybuchowy skorpiona: Dzięki temu wyjątkowemu karabinowi z funkcją strzelania smugową amunicją rykoszetującą i nabojami eksplodującymi po zetknięciu z celem Rico staje się przeciwnikiem, którego nie sposób lekceważyć. - Wingsuit skorpiona: Atakuj nieprzyjaciół z powietrza ubrany w ten charakterystyczny kombinezon. - Spadochron skorpiona: Zapanuj na niebie ze skorpionem na czaszy swego spadochronu.