Just Cause 4 – Mech bojowy
Mech bojowy pozwala błyskawicznie eliminować nieprzyjaciół! Przebijaj się przez umocnienia Czarnej Ręki dzięki jego potężnemu uderzeniu. Mech umożliwia też atakowanie celów latających – wystarczy użyć jego ciosu powietrznego!