Just Cause 3: Mech Land Assault
Rico musi zaatakować nową wyspę Lacrima z jej porzuconą bazę badawczą korporacji eDen i kolonią karną prowadzoną przez tajemnicza Czarną Rękę. Nowy karabin z rdzeniem z bawaru będzie niezbędny do porywania mechów; po przejęciu kontroli nad takim olbrzymem będzie jednak można wykorzystać jego potężne działa i CHWYT grawitacyjny do niszczenia wrogów! - Poznaj i oswobodź zupełnie nową, wyspiarską prowincję Lacrima. - Ratuj i uzbrajaj więźniów w ramach zupełnie nowej fabuły i kampanii. - Pilotuj dwa różne rodzaje potężnych mechów i przemierzaj w nich całe Medici. - Niesamowity grawitacyjny CHWYT mecha pozwala przyciągać dowolny obiekt z otoczenia, a potem nim rzucić. - Ściągaj na ziemię śmigłowce lub wdeptuj piechurów w glebę niczym mrówki. - Wezwij zrzut powstańczy z sojusznikiem - mechem sterowanym przez SI. - Obejmuje nową, potężną broń - karabin z rdzeniem z bawaru.