Jurassic World Evolution: Pakiet dinozaurów roślinożernych
Zwiększ różnorodność w swoim parku, dodając trzy nowe, niepowtarzalne gatunki roślinożerców. Jurassic World Evolution: Pakiet dinozaurów roślinożernych zawiera roślinożerne zwierzęta stadne będące znakomitym uzupełnieniem każdego kwitnącego parku.Homalocefal: dinozaur, którego nazwa oznacza „płaską czaszkę”, cechujący się płaską, grubą czaszką w kształcie klina, używaną do taranowania przeciwników.Driozaur: dinozaury te najchętniej przebywają na terenach zalesionych, a ich atutem jest szybkość i zwinność. Używają sztywnego ogona do utrzymania równowagi w biegu.Nigerzaur: jeden z najmniejszych zauropodów, mierzący około 9 metrów długości. Pomimo długiej szyi nigerzaury żywią się roślinami rosnącymi blisko ziemi.