Jurassic World Evolution 3: Pakiet ulepszeń Deluxe zawiera dodatkowo cztery spektakularne prehistoryczne gatunki żyjące w rodzinach – z wariantami samców, samic i młodych: - Protoceratops - Guanlong - Thanatosdrakon - Concavenator Kup Jurassic World Evolution 3: Pakiet ulepszeń Deluxe zawierający skórkę mozazaura, wyjątkową scenerię hrabstwa Clark oraz trzy skórki quadów dla zespołu konserwacyjnego.