Jump Stars
Spróbujcie sprostać wyzwaniu, zdobywając wystarczającą liczbę punktów w każdej z czterech minigier wybranych losowo przez zwariowanego prowadzącego w trybie „Tournament”! Możecie też stworzyć własną rozgrywkę, mając szeroki wybór wyjątkowych minigier w 25 różnych sceneriach w trybie „My Show”. Każdy z graczy może wcielić się w grze w jedną z 24 różnorodnych figurek Cubee! Podejmijcie współpracę jako drużyna, by uzyskać jak najwięcej punktów, a następnie przeskakujcie, bijcie, uszkadzajcie, wysadzajcie, taranujcie i podgryzajcie się nawzajem w walce o pierwsze miejsce!