Jonah Lomu Rugby Challenge 4
GOTÓW ZAGRAĆ CROSS-KICK? - Zaskocz swoich rywali, wykorzystując zagrywki z 10 różnymi ruchami, w tym cross-kick! - Rugby siedmioosobowe kobiet i mężczyzn z udziałem 16 międzynarodowych drużyn. - Stwórz najlepszego zawodnika rugby dzięki kreatorowi strojów i zaawansowanemu kreatorowi postaci! - Formacje AI i strategiczne ustawienie graczy, które sprawiają, że gra jest realistyczna i stanowi wyzwanie dla doświadczonych kibiców rugby. - Kąt kamery z linii bocznej oraz kamera przy drop goalu, oferujące bardziej realistyczną symulację widoku, jak z prawdziwej transmisji. - Weź udział w ponad 12 standardowych rozgrywkach lub stwórz własne. PONOWNE WYDANIE Prawdopodobnie najlepsza gra komputerowa o tematyce rugby, teraz ponownie wydana jako hołd dla wielkiej legendy Jonaha Lomu. Bez licencjonowanych drużyn – Rugby Challenge 4 to czysta rozrywka wypełniona emocjami i zwrotami akcji! MIĘDZYPLATFORMOWY FANHUB Udostępniaj, pobieraj i oceniaj graczy oraz drużyny za pomocą naszego słynnego centrum Fanhub na wszystkich platformach! DOŚWIADCZ PRAWDZIWEGO RUGBY Liczne tryby gry, w tym: pojedynczy mecz, turniej dla wielu drużyn, rozbudowany tryb wieloletniej kariery, tryb Be a Pro oraz tryb online dla 8 graczy.