JOIN US
CZY KIEDYKOLWIEK MARZYŁEŚ O ZAŁOŻENIU WŁASNEGO KULTU? Teraz możesz to zrobić — bez wychodzenia z domu! Wyobraź sobie szacunek, jaki zdobędziesz jako wschodzący przywódca kultu! Głoś dziwaczne nauki swoim wyznawcom! Rozszerzaj swoje terytorium! Buduj bazę operacyjną! Składaj ofiary! Zarządzaj rosnącym arsenałem broni wojskowej! W tej survivalowej grze sandbox najcenniejszym zasobem nie są kamienie ani drewno… lecz ludzie. - Rekrutuj wyznawców - Graj ze znajomymi do 4 osób! - Zbuduj kompleks - Twórz wierzenia swojego kultu - Pokonuj wrogów Wiemy, że to brzmi dość poważnie — i nie chcieliśmy być tymi, którzy ci to powiedzą. Ale Apokalipsa NADCHODZI. Planeta Ziemia odrodzi się na nowo. Twoją najlepszą szansą na przetrwanie jest… JOIN US. Rozumiesz? Dobrze. Teraz ruszaj i zajmij się sprawami kultu. Aha, i dodaj grę do listy życzeń.