Johnny Trigger: Hotshot DLC
Dzięki temu DLC odblokujesz: - Skórkę Hotshot - Odciętą broń - Dodatkowe 2500 klejnotów do zakupu innych walut - Dodatkowe 25 kluczy do otwierania zamkniętych drzwi w bazie Dostosuj swój wygląd za pomocą skórki Hotshot i zdobądź nową unikalną broń już teraz!