Johnny Trigger: Butcher DLC
Dzięki temu DLC odblokujesz: - Skórkę Rzeźnika - Broń zemsty - Dodatkowe 15 kluczy do otwierania zamkniętych drzwi w bazie - Dodatkowe 50 młotów do odblokowania kolejnych ulepszeń w bazie. Dostosuj swój wygląd za pomocą skórki Rzeźnika i zdobądź nową unikalną broń już teraz!