Johnny Trigger: Avenger DLC
Dzięki temu DLC odblokujesz: - Skórkę Avenger - Broń Huragan - Dodatkowe 35000 pieniędzy na zakup lub losowanie broni i skórek w sklepach. - Dodatkowe 1500 klejnotów do zakupu innych walut Dostosuj swój wygląd za pomocą skórki Avengera i zdobądź nową, unikalną broń już teraz!