Joe's Diner
Gdzieś przy starej Trasie Numer 7, w jakimś szczerym polu, gdzie diabeł mówi dobranoc, znajduje się Joe’s Diner. Ślepy traf sprawił, że przez następny miesiąc będziesz pracował tu na nocnej zmianie. Twoim głównym zadaniem jest utrzymanie czystości – pomyślisz, że to nic trudnego… w zasadzie. Jednak jest pewien drobny szczegół, który pominięto w ofercie pracy. Joe’s Diner zbudowano na terenie starego indiańskiego cmentarza. Pośród wielu innych spoczywają tu ciała dwóch wodzów, za życia odwiecznych wrogów. Twoje zadanie to już nie tylko machanie szmatą i kelnerowanie. Zapewnij obu wrogom wieczny odpoczynek w ciszy i spokoju. Niby nie wydaje się to trudne, ale zapewniam, że nie będzie łatwo.