Joe Danger Special Edition
Destructoid – 10/10!IGN – 9.5/10!Ostra jazda na przekór śmierci, w roli głównej: najbardziej szalony kaskader świata, Joe Danger! Kombinacje, dopalacze i karkołomne akrobacje - Joe nie cofnie się przed niczym, by zapełnić stadiony i wejść na podium.Ścigaj się ze znajomymi lub wrogą Drużyną Fuj. Przeskakuj nad autobusami wiozącymi dzieci i basenami pełnymi rekinów, torując sobie drogę do księgi rekordów na ponad 100 fenomenalnych poziomach.Ryzykuj, twórz i chwalsię! Przygotuj własne diabelsko trudne zawody w trybie sandbox i zamęczaj nimi znajomych.Edycja specjalna to najlepsza wersja wielokrotnie nagradzanej gry Joe Danger. Eksperymentuj z 30 poziomami w Laboratorium i uzyskaj dostęp do nowych znajomych: tylko na konsoli Xbox 360!