Jewel Fever (Xbox-Edition)
„Jewel Fever” jest wciągającą grą z rodzaju „dopasuj 3 elementy”! Cechy gry: ✔Trzy tryby gry: normalny, szybki i nieskończony ✔Grafika HD ✔Zawsze 30 klatek na sekundę na większości urządzeń ✔Obsługa komputerów z ARM i X86 oraz tabletów! Instrukcja: Tryb normalny- Przechodzisz do następnego poziomu po dopasowaniu wymaganej liczby klejnotów według wzoru umieszczonego na szczycie ekranu. Tryb szybki- Dopasuj jak najwięcej klejnotów w trakcie 60 sekund! Tryb nieskończony- Twój czas jest nieograniczony, więc napis „koniec gry" Cię nie zakończy. Możesz przesuwać klejnoty albo naciskając na źródło, a później na pozycję docelową, albo po prostu przesuwając je palcem! Ważne: Jeśli natrafisz na jakiekolwiek problemu z tą aplikacją na systemie Win 8.1, wówczas prosimy o jej odinstalowanie oraz ponowną instalację. Zabieg ten powinien rozwiązać wszystkie problemu! Przepraszamy za niedogodności!