Jessie Character Pack
Czy to może być... Jessie? To z pewnością jest! Siostra Rebeki, Jessie, rozświetla kort. Znana ze swoich olśniewających umiejętności i wyjątkowej rozgrywki, zawsze robi wrażenie. Dzięki swojej zwinności i potężnym zdolnościom Jessie jest siłą, z którą trzeba się liczyć. Nie przegap okazji, by być świadkiem jej niezwykłego talentu. Dostrój się teraz i przygotuj się na zniewolenie wyjątkowym występem Jessie! Ten pakiet zawiera: - Postać - Jessie - Bilet do Skrzynki Wzrostu Jessie x5 *W przypadku zakupu pakiet nie podlega zwrotowi, ponieważ zawiera przedmioty jednorazowego użytku w grze, których nie można odzyskać. *Po zakupie pakiet trafia do skrzynki wiadomości. *Jeśli posiadasz przepustkę postaci, Jessie zostanie wymieniona na 50 punktów po otwarciu paczki.