Jednostki ekspedycyjne
Pakiet „Jednostki ekspedycyjne” łączy elitarne formacje z grubymi zimowymi mundurami. Kiedy na froncie zapanuje mroźna aura, wkrocz do walki jako Gebirgsjäger i Alpenkorps obok zwykłych oddziałów z wyposażeniem dostosowanym do surowej pogody, albo wzbudź strach w szeregach nieprzyjaciela dzięki elitarnym jednostkom, takim jak Królewscy Bawarscy Ratownicy i ciężko wyposażeni oraz obładowani granatami sturmtruppen. Pakiet dopełnia 7 wariantów wąsów i bród, 2 elementy twarzy oraz 3 warianty twarzy. Pakiet „Jednostki ekspedycyjne” zawiera komplet 52 elementów: - 12 Niemieckie mundury - 28 Niemieckie wyposażenie na głowie - 2 Ozdoby twarzy - 7 Wąsy - 3 twarzy W pakiecie znajduje się szeroka gama niemieckich mundurów, od generalmajora i munduru wyspecjalizowanych Alpenkorps z nartami po strzelców Królewskich Bawarskich Ratowników. W stawieniu czoła zimowym warunkom pomogą zimowe kurtki i płaszcze oraz kominiarki dla każdej z klas. Nakrycie głowy zawiera hełmy typu stirnpanzer z dodatkową płytą pancerza, stahlhelm z naprędce wykonanym maskowaniem z gliny oraz charakterystyczna (i starodawna) pikielhauba. Wiele hełmów zawiera opcje z kominiarkami, goglami lub innymi akcesoriami odpowiadającymi zimowym działaniom wojennym. Na chcących zadać szyku czeka prawdziwa gratka, czyli kunsztowna pikielhauba w wariancie oficera sztabowego. W pakiecie znajduje się szeroka gama zarostów, w tym 2 warianty wąsów wzorowane na słynnych generałach Auguście von Mackensenie i Paulu von Hindenburgu, jak i trzeci, należący do osławionego fikcyjnego kaprala Himmelstossa znanego ze srebrnego ekranu. Inspirację dla 4 wariantów bród stanowili sławni niemieccy naukowcy, w tym znany matematyk Bernhard Riemann oraz Heinrich Hertz, od którego nazwiska nazwę czerpie jednostka częstotliwości! Od uładzonej brody przez gęstą szczecinę aż po okazałą kępę porastającą szyję – wyraź swoje uwielbienie dla nauki. Zestaw wieńczą 2 elementy do twarzy z popękanymi okularami, jeśli między analizą twierdzeń przyszło ci toczyć ciężkie boje. UWAGA: TEN DODATEK ZAWIERA JEDYNIE PRZEDMIOTY KOSMETYCZNE.