JCB DLC
Wzbogać rozgrywkę dzięki nowemu, oficjalnemu rozszerzeniu do gry Farming Simulator! Niniejszy dodatek DLC zawiera 5 nowych pojazdów i 6 nowych elementów wyposażenia marki JCB! Po pobraniu dodatku nowe elementy gry będą dostępne w sklepie. Pamiętaj, żeby zaoszczędzić odpowiednio dużo, by móc je kupić.