Jaszczuroludzie
Rasa Jaszczurów przychodzi z unikalnymi graczami i Si (Skinki, Saurusy i Kroxigory) oraz ze swoimi gwiazdami: Sliblim i Hemlockiem! Największa siła Jaszczurów leży i dwóch podstawowych typach zawodników: Skinkach i Saurusach. Skinki są bardzo szybkie i zwinne. Przeniesienie piłki przez linię punktową to dla nich żaden problem. Saurusy są bardzo mobilne a przy tym niesamowicie silne. Ich rolą jest rozbicie linii obrony przeciwnika i umożliwienie Skinkom przemknięcie się z piłką. Kroxigor jest prawdziwą górą mięśni i łusek. Stanowi istotną siłę uderzeniową dla swojego zespołu. Jest dość ruchliwy jak na swoje rozmiary co pozwala mu działać szybko. Niestety brakuje mu zręczności. Jaszczury używają Kroxigora kiedy chcą uderzyć naprawdę mocno.