Japoński pakiet kosmetyczny
Japoński pakiet kosmetyczny zmienia domyślny wygląd Miriam, umożliwiając jej walkę z demonami w dobrym stylu! Pakiet ten zawiera sześć unikatowych elementów, które można nosić w zestawie lub pojedynczo. Po założeniu całego zestawu HUD przyjmuje wygląd charakterystyczny dla tego pakietu. Każdy przedmiot ma własne statystyki i można go ulepszyć za pomocą tworzenia. W skład pakietu wchodzą: * japońska parasolka (BROŃ) * japońska peruka (GŁOWA) * kimono (CIAŁO) * sarashi (DODATEK) * maska usagi (DODATEK) * burza sakury (ODŁAMEK)