Jagged Alliance 3 - Pre Order
Grand Chien, kraj obfitujący w surowce naturalne, lecz dręczony wewnętrznymi podziałami, pogrąża się w chaosie. Prezydent znika, a kontrolę nad pozamiejskimi terenami przejmuje organizacja paramilitarna znana jako „Legion”. Rodzina prezydenta przeznacza cały swój majątek i wykorzystuje porozumienie z potężną korporacją Adonis, aby zlecić grupie wykwalifikowanych najemników odnalezienie zaginionego i przywrócenie ładu w kraju. W grze Jagged Alliance 3 możesz wybierać spośród ogromnej puli najemników, z których każdy ma wyjątkową osobowość i historię. Odkrywaj Grand Chien i poznawaj nowych ludzi, zarabiaj, powiększaj zespół i podejmuj decyzje, które zadecydują o losie całego państwa.