Jackpot pakiet personalizacyjny
Zobacz czy masz żyłkę hazardzisty, dzięki pakietowi personalizacyjnemu - Jackpot, który zawiera tematyczny kamuflaż, trzy celowniki, wizytówkę i warstwę dla emblematu.