Jack
Jack, który nazywa sam siebie Szakalem, przeszukiwał ruiny przemysłowe i ze znalezionych elementów tworzył swój arsenał Trappera. Aby dysponować odpowiednią siłą ognia, Jack korzysta z dwóch par pistoletów, dzięki czemu może przeładowywać jedną parę, a strzelać drugą. Aby wyśledzić i uwięzić potwora, Jack używa zhackowanych satelitów badawczych, dzięki którym lokalizuje wrogów, a następnie zatrzymuje potwora za pomocą rękawic Repulsor.