Jack in Space
Jack in Space to jasna, przyjazna dzieciom kosmiczna przygoda pełna zabawnych minigier i prostych wyzwań edukacyjnych. Dołącz do Jacka, który patrzy w nocne niebo, eksploruje kolorowe kosmiczne laboratorium i wykonuje ciekawe zadania, łącząc ciekawość, logikę i wczesne umiejętności matematyczne. Od liczenia gwiazd na niebie po składanie części statku kosmicznego w scenerii przypominającej fabrykę, każda aktywność została zaprojektowana tak, aby była łatwa do zrozumienia, satysfakcjonująca i atrakcyjna wizualnie. W futurystycznym pokoju kontrolnym Jacka gracze rozwiązują również łamigłówki z obrazków, które odsłaniają postacie i sceny kawałek po kawałku, zamieniając każde wyzwanie w szybką, satysfakcjonującą wygraną. Dzięki dużym przyciskom, wesołym animacjom i spokojnemu tempu, Jack in Space został stworzony dla młodych graczy, którzy kochają kosmos, łamigłówki i naukę poprzez zabawę.