Itorah
Jesteś ostatnim człowiekiem w świecie pełnym masek. Przeprowadź Itorah przez fantastyczny świat zamieszkany przez dziwne, zamaskowane istoty. Ludzkość zniknęła, a Itorah zdaje się być ostatnim człowiekiem na świecie! Aby odkryć jej przeszłość, będzie musiała wziąć do ręki pyskaty topór i walczyć, przemierzając tętniące zielenią lasy, niebezpieczne świątynie, klify i inne ręcznie zaprojektowane środowiska. Niewinne poszukiwanie wiedzy szybko zamienia się w misję uratowania dziwnego nowego świata przed większym zagrożeniem: tajemniczą zarazą, która pochłania wszystko. Cechy: Ręcznie zaprojektowany świat: eksploruj piękny świat zainspirowany krajobrazami z Ameryki Południowej i Środkowej. Każda lokalizacja została ręcznie namalowana przez deweloperów, aby tchnąć życie w świat Nahucan. Płynne sterowanie: Dzięki ogromnej liczbie animacji ITORAH i jej niesamowite zdolności ożywają na oczach graczy. Tradycyjna platformówka: Gdy Itorah nie walczy, torując sobie drogę przez lokalizacje, musi skakać i robić uniki, pokonując coraz trudniejsze zagadki i wyzwania platformowe. Trudne walki z bossami: Staw czoła groźnej faunie Nahucan i potężnym bossom. Odkryj tajemnicę: Czy ITORAH jest jedynym pozostałym człowiekiem, a jeśli tak – co się stało z resztą ludzkości? Rozwikłaj tajemnicę, która kryje mnóstwo ekscytujących zwrotów akcji, i pomóż młodej, odważnej wojowniczce utorować sobie drogę przez tętniące zielenią lasy, starożytne świątynie i inne lokalizacje, aby uratować Nahucan! Poznaj przyjaciół: Prawdziwych przyjaciół poznaje się w podróży. Poznaj dziwne postacie, które mogą pomóc Itorah w jej misji (lub nie). Wspaniała oprawa dźwiękowa: starannie skomponowana, dynamiczna ścieżka dźwiękowa ITORAH pozwoli Ci zatracić się w pięknym świecie Nahucan.