It Could Happen To You
Twoje spokojne wakacje zostają przerwane, gdy małą wioskę, w której przebywasz, zaczynają nękać dziwne światła pojawiające się w nocy oraz potworne okaleczenia zwierząt. Tajemniczy mężczyźni w czerni śledzą mieszkańców wioski i odnotowano kilka przypadków zaginięć. Tylko ty możesz odnaleźć zaginione osoby. Czy będziesz w stanie ocalić wszystkich i dowiedzieć się, co naprawdę dzieje się po zachodzie słońca? Przygotuj się na tajemnicę, która nie da ci o sobie zapomnieć. To mogłoby przytrafić się tobie. Cechy: * Niezwykle ciekawa fabuła z rozgałęziającą się narracją i wieloma zakończeniami. * Liczne lokacje do zbadania, z uwzględnieniem cyklu dnia i nocy. * Unikatowy styl retro, łączący w sobie grafikę pikselową i zdjęcia. * Oryginalna, mroczna ścieżka dźwiękowa z lat 80. * Mechanika typu wskaż i kliknij.