Isonzo - Shellshocked Units Pack
Pakiet „Jednostki w Szoku” odsłania brutalne oblicze wojny, prezentując wycieńczonych i pokaleczonych żołnierzy włoskich i austro-węgierskich – tych, których próżno szukać na plakatach propagandowych. Zestaw zawiera postrzępione i połatane ubrania, prowizoryczny ekwipunek oraz ogołocone z wszystkiego, co zbędne, mundury. Każda rola w armii włoskiej i austro-węgierskiej otrzymała nowy mundur, a do tego warianty nakryć głowy, wąsy, opatrunki i nowe twarze. Pakiet „Jednostki w Szoku” zawiera komplet 40+ elementów: 6 Włoskie mundury 13 Włoskie wyposażenie na głowę 6 Austro-węgierskie mundury 12 Austro-węgierskie wyposażenie na głowę 5 Ozdoby twarzy 5 Wąsy 2 Twarze (jedna na frakcję) Co jeszcze kryje pakiet „Jednostki w Szoku”: Gdy marzenia o chwalebnej wojnie ustąpiły miejsca zmęczeniu i rozczarowaniu, żołnierze porzucili sztywne zasady musztry, nosząc mundury wedle własnego uznania. Niedobór podstawowych surowców, takich jak skóra, zmusił obie armie – austro-węgierską i włoską – do korzystania z zastępczego ekwipunku „Ersatz”. DLC wprowadza do armii austro-węgierskiej zniszczone i improwizowane mundury, oddające jej opłakany stan po latach konfliktu. Wyposażenie strzelca to obszerny, niezapięty płaszcz i luźne spodnie, zaś inżynier nosi źle dopasowaną kurtkę i prowizoryczne opatrunki. Dominuje tani sprzęt zastępczy – uproszczone bagnety i tłoczone metalowe ładownice. Nawet oficerski sznyt przygasł; czarna opaska na ramieniu zdradza żałobę. Włosi prezentują się równie mizernie, często brak im podstawowego ekwipunku jak ładownice czy pasy. Mundur Arditi ma rozpiętą kurtkę z brytyjskimi bandolierami, zaś żołnierz wysokogórski nosi kurtkę z moleskinu zamiast wełnianej. Włoski inżynier otrzymał mundur Compagnia della Morte – „Kompanii Śmierci”. To ciężkozbrojni poprzednicy oddziałów szturmowych Arditi, zwykle wysyłani do usuwania zasieków w pierwszej fali ataku. Obie armie – włoska i austro-węgierska – dostały nakrycia głowy noszące ślady ciężkich walk: od podziurawionych hełmów i podartych czapek po zakrwawione bandaże. Do wyboru są też różne style zarostu, od wąsów Paula Mausera, słynnego konstruktora broni, po bujną brodę arcyksięcia Fryderyka, księcia cieszyńskiego. Dostępne elementy personalizacji twarzy obejmują dodatkowe bandaże z zakrwawionymi twarzami, dostępne dla wszystkich frakcji. Dwie nowe twarze są wychudzone i naznaczone cierpieniem.