Iro Hero
W świecie, w którym ludzie służą za źródło energii, tylko jeden człowiek ma moc, aby to wszystko zmienić! Iro Hero to pionowa strzelanka z piękną pikselową grafiką zainspirowana wieloma klasykami gatunku. Jej akcja rozgrywa się na 9 wypełnionych zabawą poziomach, a całość charakteryzuje się unikalnym i nowatorskim podejściem do popularnej mechaniki przeciwstawnych kolorów, z interaktywnymi elementami poziomów, strefami kolorów, refleksyjnymi powierzchniami i wieloma innymi atrakcjami. Staw czoła 10 różnym rodzajom przeciwników o ponad stu różnych wzorcach zachowań i pokonaj 10 końcowych bossów jak w klasycznych grach zręcznościowych. Odblokuj specjalne umiejętności, dzięki którym zadasz ostateczny cios lub wyjdziesz cało z nie lada opresji. Historia Jest rok 2306. Sto lat po tym, jak Nyagu nauczyli ludzkość czerpać z własnego wnętrza, przedsiębiorstwa zaczęły wykorzystywać zdobytą wiedzę, tworząc energetyczne obozy. To, co początkowo było darem, stało się przekleństwem, sprowadzając ludzi do roli źródeł energii... W chwili gdy w jednym z takich obozów umiera matka Iro, bohater uświadamia sobie, że może się temu przeciwstawić.