Iridio
Zajęta przez przestępców wyspa przeznaczona na twoje badania potrzebuje twojej pomocy. Dołącz do Yatziri i plemienia Wazhari, aby uwolnić zakładników, odkryć ukryte sekrety, stworzyć niezbędne przedmioty i broń oraz strategicznie wykorzystać ogień i wodę w trudnych zagadkach i bitwach na śmierć i życie o przetrwanie. Cechy rozgrywki: - Zanurz się w rozległej, otwartej wyspie pełnej nieograniczonych możliwości eksploracji. - Doświadcz dynamicznego, 24-godzinnego cyklu dnia i nocy oraz zróżnicowanych warunków pogodowych – takich jak deszcz i śnieg – które aktywnie wpływają na rozgrywkę. - Używaj wszechstronnej kuszy z wieloma trybami: standardowym, elektrycznym, wybuchowym i zapalającym. - Okiełznaj stworzenia zamieszkujące wyspę: uwolnij dzikie tygrysy z klatek i zwab je jedzeniem, aby walczyły dla ciebie. - Znajdź niezbędne przedmioty, wymieniaj się nimi z plemieniem lub zgarniaj je z poległych wrogów. - Zbieraj zasoby, aby stworzyć niezbędne narzędzia, broń i sprzęt survivalowy na swoją podróż. - Staw czoła realistycznej sztucznej inteligencji, która dynamicznie dostosowuje się do Twoich działań, zdarzeń losowych i zmiennej pogody. - Używaj żywiołów takich jak ogień i woda, aby rozwiązywać zagadki, uwalniać zakładników i odkrywać ukryte sekrety. - Zanurz się w realistycznym środowisku fizyki i zapierających dech w piersiach panoram, ożywionych dzięki najnowszej technologii renderowania wysokiej rozdzielczości (HDRP) Unity.