Irem Collection Volume 3
ININ powraca z Volume 3 serii IREM Collection, dostarczając trio fantastycznych shoot ’em upów! Tym razem to magia, maszyny i totalny chaos. Mr. Heli (Battle Chopper) Poznaj Mr. Heli – nietypowy helikopter na nogach z potężną siłą ognia! Zadebiutował w japońskich salonach gier w 1987 roku. Ten wielokierunkowy „cute ’em up” shooter przenosi cię do pomysłowych poziomów pełnych map w stylu łamigłówek, ukrytych ścieżek i ogromnych bossów. Wydobywaj kryształy, zarabiaj pieniądze i ulepszaj swój arsenał, by utrzymać śmigła w ruchu! Mystic Riders Magia spotyka się z chaosem w Mystic Riders, fantastycznym shooterze z 1992 roku, w którym lecisz na miotle i walczysz z ogromnymi latającymi żółwiami, ognistymi demonami i innymi mitycznymi stworzeniami. Używaj miotły jak bumerangu, by blokować pociski, wykonuj uniki i przebijaj się przez barwne światy. Nie graj solo – połącz siły w lokalnym co-opie jako czarodziej Mark lub wiedźma Zeal i przeżyj magiczną podróż przez historię arcade! Dragon Breed Na koniec – od mioteł do smoków – Dragon Breed, klasyk arcade z 1989 roku, wrzuca cię w biomechaniczny koszmar! Ruszaj do bitwy na grzbiecie potężnego smoka Bahamoota, który osłoni cię przed atakami i spali wszystko na swojej drodze. Wyobraź sobie R-Type- w świecie fantasy-apokalipsy – ze skrzydłami! Funkcje: - Trzy poziome shoot ’em upy fantasy i sci-fi od IREM. - Zawarte wersje: - Mr. Heli/Battle Chopper: Arcade (angielski/japoński), PC Engine (japoński) - Mystic Riders: Arcade (angielski/japoński) - Dragon Breed: Arcade (angielski/japoński) - Opcjonalne ulepszenia sterowania, w tym przypisanie przycisku szybkiego ognia i konfigurowalne układy przycisków. - Szybki zapis/wczytanie i wbudowana funkcja przewijania dla płynnej rozgrywki. - Filtry ekranowe przywracające klimat oryginalnych salonów gier. - Globalne rankingi do pochwalenia się swoimi wynikami. - Lokalny tryb współpracy dla 2 graczy w Mystic Riders- dla magicznej zabawy w duecie. - Pełne dziwacznych wrogów, ogromnych bossów i legendarnej rozgrywki. Poczuj magię, maszyny i chaos legendarnej arcade’owej świetności IREM – wszystko w jednej wybuchowej kolekcji!